مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:112023-06-14سياسي

شورای ائتلاف با صدور کارنامه برای نمایندگان مجلس، عملکرد آنها را اعلام می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان با حضور معاون امور استان های شورای ائتلاف کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست تعدادی از رؤسا و دبیران شورای ائتلاف در شهرستان های استان لرستان به بیان دغدغه ها و نظرات خود پرداختند.

  مطالبه تغییر مدیران ضعیف و بانیان وضع موجود  تغییر مدیران ضعیف و به جا مانده از دولت قبل از سطوح ملی تا سطح شهرستان ها و استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی جهت پیشبرد اهداف دولت از مهمترین مطالبات رؤسا و دبیران شورای ائتلاف در شهرستان ها بود.

دخالت بیش از حد برخی نمایندگان در امور اجرایی حوزه های انتخابیه در برخی شهرستان ها و اعمال فشار بیش از حد در انتصابات از سوی آنها از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

تاکید بر انسجام نیروهای انقلابی در لرستان  در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان نیز دغدغه همکاران خود در شهرستان ها را به جا دانست و در عین حال تاکید کرد وحدت نیروهای انقلابی می تواند به توسعه استان کمک کند و در موارد مختلف راهگشا باشد.

  وی همچنین بر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی در لرستان با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات تاکید نمود و گفت: خوشبختانه فضای خوبی در استان در حال شکل گیری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف با صدور کارنامه برای نمایندگان مجلس، عملکرد آنها را اعلام می کند

شورای ائتلاف با صدور کارنامه برای نمایندگان مجلس، عملکرد آنها را اعلام می کند