مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-13سياسي

نظارت جدی بر انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت ها صورت گیرد


100 درصد مبلغ مسئولیت های اجتماعی شرکت ها باید در قالب برنامه بالادستی از سوی شورای برنامه ریزی دیده شود و نظارت جدی در مورد آن صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان استان در جهت استخراج موانع و خلأ های استان اظهار کرد: با همکاری نخبگان، موارد مورد نیاز پیشرفت استان، موانع، خلأها، اختیارات و اموری که سبب ایجاد گره در برخی از کارها شده استخراج شود تا پس از بررسی به صورت پیشنهاد در قالب احکام برنامه هفتم برای پیگیری به نمایندگان سپرده شوند.

حسینی محراب بر توجه به جهت گیری استان پیرامون پروژه های ملی و ارائه اختیارات به مدیران برای اجرای امور در ارائه پیشنهادات تاکید و بیان کرد: دو بخش اختیارات و جهت گیری استان در خصوص پروژه های ملی ضمن مطالعه و رفع نقایص براساس آمایش سرزمینی و توسعه استان در ارائه پیشنهادات مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا اگر این آسیب شناسی به درستی انجام شود می توانیم پیشنهادات خوبی را ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه نظارت صحیح بر اختصاص مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت ها انجام شود، تصریح کرد: چهره شهرهای استان باید تغییر کند و مردم تغییرات را به وضوح حس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت ها صورت گیرد

نظارت جدی بر انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت ها صورت گیرد