مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-02سياسي

نمایندگان مجلس دقت بیشتری در لایحه عفاف و حجاب داشته باشند


امام جمعه آوج با درخواست از نمایندگان مجلس مبنی بر نظارت و دقت بیشتر بر قانون عفاف و حجاب تاکید کرد: باید خروجی مجلس در حوزه عفاف و حجاب برآمده از یک کار کارشناسی و معقول باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر آوج با تاکید بر لزوم رعایت تقوا در جامعه اظهار کرد: حجاب برای انسان مصونیت است و با رعایت مساله عفاف و حجاب امنیت اجتماعی در جامعه بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه در مساله بد حجابی دو نفر مسئول هستند افزود: خود شخص بد حجاب و همچنین والدین او مسئول بوده و در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند.

امام جمعه آوج تصریح کرد: متأسفانه در برخی موارد شاهد هستیم برای تبلیغات اجناس بی ارزش از زنان بد حجاب استفاده می کنند در حالی که باید بدانیم زنان نیز مانند مردان خلیفه خدا بر روی زمین هستند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن با بی حجابی به دنبال ایجاد شکاف و فساد در جامعه باشد و بدون شک با هوشیاری و مراقبت این توطئه دشمن را نیز شکست خواهیم داد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات امام خمینی (ره) با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب رهبری دست نیافتنی بود، تاکید کرد: امام عابدی والا بود که در طول عمر گرانبهای خود تغییری نکرد زیرا همه حرکت و تلاش ایشان برای خدا و بر مبنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس دقت بیشتری در لایحه عفاف و حجاب داشته باشند

نمایندگان مجلس دقت بیشتری در لایحه عفاف و حجاب داشته باشند