مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:002023-05-30اجتماعي

طلسم آفتاب کی شکسته می شود؟


اراک شهری با قدمتی 200 ساله از ابتدای امر تک هسته ای بوده و در تمام طول حیات و سال های بزرگتر شدنش، این ویژگی را حفظ کرده و همین مسئله، تردد و ترافیک منطقه مرکزی این شهر را چند برابر دیگر مناطق و معابر آن کرده است.

- مسلما در شهرهای تک هسته ای رفت و آمد شهروندان به تنها هسته شهر بسیار زیاد و درگیری و خستگی جسمی و روحی آنها در چنین شرایطی فراوان است در حالی که انتظار می رود در چنینی شهرهایی ضمن پرهیز از توقف در ویژگی تک هسته ای بودن، بهبود شرایط و خدمات و امکانات در هسته مرکزی مد توجه مسئولان شهری قرار بگیرد، بویژه اگر چنین شهری یک کلانشهر باشد، اما متاسفانه در اراک تک هسته ای شرایط اینگونه نیست.

موضوع طرح جامع میدان شهدا به عنوان میدان اصلی شهر اراک، پیاده راه شدن این منطقه به صورت کامل، بهبود مبلمان شهری و زیباسازی بصری از جمله موضوعاتی است که در سال های اخیر بسیار مورد تاکید قرار گرفته، اما تا امروز خبری از اصلاح وضعیت مرکز شهر اراک و اعمال این تغییرات نبوده است.

در کنار همه کاستی هایی که در مرکز شهر اراک وجود دارد، یک پروژه عظیم نیز در گوشه ای از میدان مرکزی شهر قرار گرفته و آنقدر ساختنش طولانی شده که برخی شهروندان می گویند، از زمانی که یادشان می آید، این ساختمان در حال ساخت بوده و جالب تر اینکه برخی حتی نمی دانند، این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم آفتاب کی شکسته می شود؟

طلسم آفتاب کی شکسته می شود؟