مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-31سياسي

رونمایی از تندیس خادم حرم در قبله تهران


تندیس خادم حرم در ضلع شرقی حرم سید الکریم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در سالروز ولادت امام رضا (ع) آیین رونمایی از دو تندیس خادم حرم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان سید الکریم، محمد بشارت فرماندار ری، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، ضمن تبریک ولادت امام رضا گفت: مساله زیباسازی و رسیدگی به فضاهای شهری برای رسیدن به محیط آرامش بخش برای مردم، از سری دستاوردهای خوب سازمان زیباسازی در این منطقه است.

وی ادامه داد: مجسمه خادم حرم، کاری نمادین و زیبا است که در ابتدای ورودی حرم در ضلع شرقی به مردم خیر مقدم می گوید و از ورود زائرین استقبال می کند.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز با بیان اینکه به مناسبت سالروز میلاد امام هشتم دو المان حجمی به عنوان خادمان حرم در ورودی شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی رونمایی شد، افزود: هر کدام از این المان ها یک بخش از جنس فایبرگلاس و بخش دیگری از جنس کاشی طراحی و اجرا شده است که امروز در منطقه 20 قبله شهر تهران رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس خادم حرم در قبله تهران

رونمایی از تندیس خادم حرم در قبله تهران