مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-29اجتماعي

14 کاروان حج امروز از مدینه عازم مکه می شوند


رییس ستاد مدینه حج با اشاره به اینکه امروز 14 کاروان از مدینه عازم مسجد شجره و سپس مکه مکرمه می شوند، گفت: در تلاشیم تا خدمات مورد نیاز زائران به موقع تأمین شود و با کمبودی مواجه نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جواد دانشیار رییس ستاد مدینه، اظهار کرد: خوشبختانه تا پایان روز یکشنبه 68 کاروان زائران ایرانی با 48 پرواز به سلامت به مدینه منوره مشرف شدند و تعداد زائران به 9 هزار و 780 نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه زائران برای سومین روز به زیارت دوره پرداختند، اظهار کرد: زائران به زیارت حضرت حمزه سیدالشهداء در احد، مسجد ذوقبلیتن، مساجد سبعه و مسجد قبا می پردازند و نیمی از روز خود را به دیدن اماکن مقدسه اختصاص می دهند.

وی ادامه داد: از روز گذشته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 14 کاروان به زیارت روضه شریفه در مسجدالنبی مشرف شدند.

از امروز دوشنبه هم که روز ششم اقامت نخستین گروههای اعزامی زائران ایرانی در مدینه منوره است بعد از نماز عصر حجاج در هتل ها آماده برگزاری مراسم وداع می شوند و به سمت مسجد شجره حرکت کرده و بعد از نماز مغرب و عشا عازم مکه مکرمه خواهند شد.

رییس ستاد مدینه، با اشاره به اینکه امروز نخستین کاروان های ایرانی توفیق تشرف به مکه مکرمه را پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: امسال ایران برای تأمین مسکن حجاج در مدینه منوره 18 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 کاروان حج امروز از مدینه عازم مکه می شوند

14 کاروان حج امروز از مدینه عازم مکه می شوند