مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-06اقتصادي

داغی بازار کنسرت ها درچند قدمی تابستان/لطفاً کمی هم «جدی» بگیرید!


برنامه جدید کنسرت ها در حالی اعلام شده که حضور تعدادی از خوانندگان باسابقه موسیقی در کنار خوانندگان جوان تر نویدبخش روزهای پرتماشاگری برای سالن های اجرا به ویژه در حوزه موسیقی پاپ است.

- خبرگزاری مهر – گروه هنر – علیرضا سعیدی: تعدادی از هنرمندان باسابقه موسیقی کشورمان در ژانرهای مختلف طی روزهای پیش رو خود را برای برگزاری کنسرت آماده می کنند.

آن هم در شرایطی که حضور پرتعداد خوانندگان تازه نفس موسیقی، به ویژه در حوزه پاپ می تواند، دربرگیرنده جذابیت های زیادی برای طرفداران این خوانندگان در نسل های مختلف باشد.

البته بنابر آنچه در سامانه های رسمی فروش بلیت ثبت شده است، همچنان تنها فعالان موسیقی پاپ هستند شرایط مطلوبی را تجربه می کنند و موسیقی ایرانی ، موسیقی نواحی و موسیقی کلاسیک در مظلومانه ترین شکل ممکن صرفاً در حال تکاپو هستند تا بلکه محلی برای عرض اندام در سایه پاپ خوان ها برای خود دست وپا کنند.

البته همان گونه که پیش تر بارها اشاره شده، قطعاً نمی توان بر حضور موسیقی سرگرم کننده در جریان فعالیت های موسیقایی کشور چشم پوشی کرد و از گرمی بازار آن گلایه داشت، چرا که این فرآیند، فرآیندی موثر برای جریان حیاتی موسیقی است که برای خود طرفدارانی هم دارد و اتفاقاً هم همواره در ردیف پرسودترین صنعت های مرتبط با موسیقی محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغی بازار کنسرت ها درچند قدمی تابستان/لطفاً کمی هم «جدی» بگیرید!

داغی بازار کنسرت ها درچند قدمی تابستان/لطفاً کمی هم «جدی» بگیرید!