مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-14سياسي

شهرداری ها، واحدهای خالی را شناسایی می کنند/بر سکوهای معاملاتی نظارت می شود


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبات مجلس در طرح ساماندهی بازار اجاره بهای املاک مسکونی از این پس شهردای ها نیز برای شناسایی خانه های خالی به میدان آمده و شورای عالی مسکن نیز در شرایط اضطرار قمیت گذاری انجام خواهد داد.

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبات مجلس در طرح ساماندهی بازار اجاره بهای املاک مسکونی از این پس شهردای ها نیز برای شناسایی خانه های خالی به میدان آمده و شورای عالی مسکن نیز در شرایط اضطرار قمیت گذاری انجام خواهد داد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصویب طرح ساماندهی بازار اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس، بیان کرد: مجلس تمام تلاش خود را به کار گرفت تا قبل از فرارسیدن فصل تابستان طرح ساماندهی بازار اجاره بهای املاک مسکونی را به نتیجه برساند.

نظرات متفاوتی پیرامون این طرح مطرح بود اما در نهایت در مجلس نهایی شد و امیدوار هستیم که شورای نگهبان نیز به سرعت نظرات خود را پیرامون این طرح به مجلس اعلام کند تا به قانون تبدیل و برای اجرای به دولت ابلاغ شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این قانون ساماندهی مشاوران املاک دنبال شده است، اظهار کرد: حق الزحمه مشاوران املاک دیگر تابعی از قیمت معامله ملک نیست بلکه بر اساس قیمت تعریف شده در سامانه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها، واحدهای خالی را شناسایی می کنند/بر سکوهای معاملاتی نظارت می شود

شهرداری ها، واحدهای خالی را شناسایی می کنند/بر سکوهای معاملاتی نظارت می شود