مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-30اجتماعي

2000 فرهنگی آذربایجان غربی عضو کارگروه های جهادی شدند


دو هزار فرهنگی به عضویت کاروه های جهاد آموزش و پرورش آذربایجان غربی درآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ریاست این قرار گاه برعهده وزیر آموزش و پرورش است و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دبیری قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور را عهده دار است، این قرارگاه هشت کارگروه دارد و همه فعالیت ها باید ذیل این کارگروه ها انجام گیرد.

کارگروه های این قرارگاه شامل توانمندسازی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی، عمران و آبادانی، رصد و برنامه ریزی منابع انسانی، بازماندگان از تحصیل، منزلت و حمایت، توسعه و تحول اجتماع محور، مدارس تولید و مهارت و ظرفیت شناسی و مردمی سازی است.

6 برنامه را برای کارگروه کوثر اعلام شده که اولین گام احصا نظام مسائل دختران باتوجه به زیست بوم استانی بوده است؛ 449 شهرستان در کشور و حدود 700 منطقه آموزشی وجود دارد که لازم است در آنها نیروهای جهادی برون سازمانی با هویت مردمی به این کارگروه جذب شوند.

شهره صادقی صبح سه شنبه در دومین همایش استانی کارگروه جهادی کوثر آذربایجان غربی گفت: شناخت نظام مسائل دختران دانش آموز و خواهران در استان ها با توجه به زیست بوم هر استان، آسیب شناسی، تحلیل و ارائه راهکارهای اجرایی در حل مسائل فرهنگی، اجتماعی دختران و توجه به نقش خواهران در تصمیم سازی ها و ایفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 فرهنگی آذربایجان غربی عضو کارگروه های جهادی شدند

2000 فرهنگی آذربایجان غربی عضو کارگروه های جهادی شدند