مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-07سياسي

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مناسب طرح دریا شد


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مناسب طرح دریا در سطح 480 کیلومتر سواحل استان شد و گفت: انتظار جامعه فرهنگی و اعتقادی استان این است که در زمینه مسئله فرهنگی به ویژه مسائل اخیر برنامه مدونی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با حضور سردار رادان فرمانده  نیروی انتظامی کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان در ایام اغتشاشات با تدبیر مسؤولان استانی موفق عمل کردند.

وی با اعلام اینکه مازندران استان بسیار پر رفت آمده است،گفت: تنوع فرهنگی این استان اگر تدبیری نشود می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مناسب طرح دریا در سطح 480 کیلومتر سواحل استان شد و اظهار کرد: انتظار جامعه فرهنگی و اعتقادی استان این است که در زمینه مسئله فرهنگی به ویژه مسائل اخیر برنامه مدونی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه دولتمردان در حوزه معیشت باید برنامه جدی داشته باشند، تصریح کرد: در حوزه امنیت اقدامات مناسبی انجام شده و باید برای معیشت مدافعان امنیت اقدامات مناسبی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مناسب طرح دریا شد

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مناسب طرح دریا شد