مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-13ورزشي

نخستین نشست هم اندیشی «حکمرانی در ورزش» فردا در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرزاد حمیدی، مدیر گروه آموزشی مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران درباره این نشست گفت: - نخستین نشست هم اندیشی حکمرانی در ورزش فردا در دانشگاه تهران برگزار می شود نخستین نشست هم اندیشی حکمرانی در ورزش 24 خرداد ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، رییس دانشگاه تهران و جمعی از چهره های ورزش کشور در دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرزاد حمیدی، مدیر گروه آموزشی مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران درباره این نشست گفت: با توجه به اینکه ورزش در سطح جهان از مقوله های بسیار مهم در زندگی اجتماعی و تأثیرگذار در سلامت جامعه، نشاط و همبستگی و انسجام اجتماعی است، حکمرانی خوب در ورزش نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دانشیار دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران افزود: حکمرانی خوب در ورزش می تواند موجب جهت گیری صحیح و خط مشی گذاری درست در ورزش کشور شود و یک انسجام بین بخش های ورزش کشور صورت گیرد.

مهرزاد حمیدی افزود: گفتگو درباره حکمرانی خوب در ورزش، یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که باید در ورزش کشور و در سطح گفتمان غالب در میان نخبگان و مدیران مطرح باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست هم اندیشی «حکمرانی در ورزش» فردا در دانشگاه تهران برگزار می شود

نخستین نشست هم اندیشی «حکمرانی در ورزش» فردا در دانشگاه تهران برگزار می شود