مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:152023-05-30بين الملل

هشدار سازمان ملل درباره تشدید بحران آوارگان وقاچاق انسان در سودان


سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سازمان ملل متحد هشدار داد که با نزدیک شدن به ماه اکتبر، افزایش احتمالی تعداد آوارگان سودانی به یک میلیون نفر را شاهد خواهیم بود.

همچنین این نهاد بین المللی اعلام کرد که با توجه به درگیری های جاری سودان، احتمال می رود، قاچاق انسان و توزیع سلاح در این کشور- که اوضاع آن از هر لحاظ متزلزل است- رو به افزایش بگذارد.

سازمان ملل متحد درخواست کرد: کمک هایی به ارزش 470 میلیون دلار جهت پاسخگویی به نیازهای 6 ماه آینده پناهجویان سودانی، به این نهاد ارسال شود.

فیلیپو گراندی- کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان- گزارش داد: ارزیابی های نسبتا محتاطانه از احتمال گریختن نزدیک به یک میلیون سودانی تا ماه اکتبر حکایت دارد.

همچنین گراندی در توییتی، در خصوص پذیرش پناهجویان سودانی از سوی مصر نوشت: پس از بازدید از مرز مصر و سودان، عبدالفتاح السیسی (رییس جمهور مصر) را در جریان جزییات آن قرار دادم.

ما تلاش های مصر جهت ایجاد توازن میان نگرانی های امنیتی و سیاست های سخاوتمندانه آن در قبال پناهجویان سودانی را بررسی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل درباره تشدید بحران آوارگان وقاچاق انسان در سودان

هشدار سازمان ملل درباره تشدید بحران آوارگان وقاچاق انسان در سودان