مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-30سياسي

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی فارس پیرامون شایعه تخریب خانه های تاریخی شیراز


مدیرکل راه و شهرسازی فارس ضمن تکذیب خبری مبنی بر تخریب خانه های بافت تاریخی شیراز به دستور نهادهای دولتی، گفت: متاسفانه عده ای سودجود و منفعت طلب، - به دنبال بهره گیری از چنین فضاسازی هایی برای یافتن نام و نشان هستند و به هیچ عنوان دلسوز بافت و تاریخ و فرهنگ مردم شیراز محسوب نمی شوند.

محمودرضا طالبان سه شنبه نهم خرداد با اشاره به فضاسازی های رسانه ای ایجاد شده پیرامون تخریب بافت تاریخی شیراز در سال گذشته، به خبرنگاران گفت: اگر افراد دوستدار میراث و تاریخ و فرهنگ باشند، حتما قبل از آنکه با دامن زدن به یک شایعه، آن را منتشر و رسانه ای کنند، با افراد مطلع، بی طرف و غیرمنفعت طلب، تماس گرفته و از درست یا نادرست بودن موضوعات، کسب اطلاع می کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: متاسفانه منبع یا منابع اطلاعاتی برخی دوستداران میراث یا فعالان پویش های مختلف، کاسبان و دلالان بافت تاریخی در شیراز هستند که با سوءاستفاده، کسب منافع و ایجاد تنش را دنبال می کنند.

طالبان در خصوص ادعای مطرح شده مبنی بر وقوع تخریب در برخی خانه های موجود در بافت تاریخی شیراز، توضیح داد: ساکنان یکی ازخانه ها؛ که پیش از این توسط اداره کل راه و شهرسازی تملک شده است؛ بدون اطلاع به این اداره خانه را تخلیه کرده و متاسفانه در زمان خالی از سکنه بودن این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی فارس پیرامون شایعه تخریب خانه های تاریخی شیراز

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی فارس پیرامون شایعه تخریب خانه های تاریخی شیراز