مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-11سياسي

پروژه صحن امام باقر(ع) در کاظمین 45 درصد پیشرفت دارد


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات خراسان جنوبی گفت: پروژه صحن امام باقر(ع) در کاظمین 45 درصد پیشرفت داشته و برای ساخت آن 6 استان به صورت معین تعیین شده اند.

- بیرجند-رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات خراسان جنوبی گفت: پروژه صحن امام باقر(ع) در کاظمین 45 درصد پیشرفت داشته و برای ساخت آن 6 استان به صورت معین تعیین شده اند.

موسی جوینده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه هایی که در حوزه بازسازی عتبات برای ما حائز اهمیت است، پروژه ساخت صحن امام باقر (ع) در شهر مقدس کاظمین، در جوار مرقد مطهر امام کاظم (ع) و امام جواد (ع) است.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات خراسان جنوبی بیان کرد: برای ساخت این صحن 6 استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، اصفهان و فارس به عنوان استان های معین تعیین شده اند ولی دبیرخانه این پروژه ارزشمند و معنوی در استان ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ساخت صحن امام باقر (ع) در کاظمین حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: این پروژه پنج هزار و 500 متر زیربنا دارد که بعد از اتمام در اختیار زائران ائمه معصومین (ع) قرار داده خواهد شد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در زمینه اربعین 1402 ما وارد فاز عملیاتی شده ایم، یادآور شد: با توجه با گرمی هوا اولویت ما برای مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه صحن امام باقر(ع) در کاظمین 45 درصد پیشرفت دارد

پروژه صحن امام باقر(ع) در کاظمین 45 درصد پیشرفت دارد