مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-21سياسي

لزوم معرفی جاذبه های آذربایجان شرقی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی


معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی تاکید کرد.

- معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد لزوم معرفی جاذبه های آذربایجان شرقی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی تاکید کرد.

علی اصغر شالبافیان روز چهارشنبه، 31 خرداد، در جشن بین المللی ثبت ژئوپارک ارس، اظهار کرد: ثبت جهانی ژئوپارک ارس و به عبارتی الحاق ژئوپارک ارس به شبکه جهانی ژئوپارک ها یک اتفاق مبارکی بوده که در حوزه گردشگری می تواند در تحول منطقه موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که این ثبت جهانی یک روند 10 ساله را طی کرده، افزود: ثبت این ژئوپارک آغاز کار بوده و ثبت های جهانی به معنای آغاز فرایندی برای بهره بردن از منافعی است که در گرو ثبت است.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ارس، در گذشته هم از مزیت ثبت برخی از کلیساها بهره مند بوده و در شهریور ماه موضوع اضافه شدن چند کاروانسرا و جنگل های ارسباران به فهرست یونسکو به این منطقه می تواند مزیت های بیشتری را به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی جاذبه های آذربایجان شرقی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی

لزوم معرفی جاذبه های آذربایجان شرقی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی