مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-09سياسي

حضور مسؤولان در بین مردم به گره گشایی از امور بینجامد


امام جمعه عنبرآباد با اشاره به سفر استاندار و نماینده مردم در مجلس به شهرستان عنبرآباد و حضور در منطقه صعب العبور و کم برخوردار تنگ شاه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام راحل گفت: امسال در سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام، رهبر انقلاب با تمرکز بر دو ابزار امام خمینی(ره) یعنی ایمان و امید، آن را را دو قدرت نرم افزاری امام برشمردند که امام با آنها توانست سه تحول در سطح داخلی، امت اسلام و در سطح جهان ایجاد کند.

ایران در برابر هر تهدیدی قوی است وی با اشاره به رونمایی از موشک فرا صوت هایپرسونیک فتاح تصریح کرد: انتشار این خبر برای صهیونیست ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان شگفتی را به دنبال داشت.

حقیقتاً موشک فرا صوت فتاح، اوج بازدارندگی فرا منطقه ای است که این موفقیت و دستاورد قطعاً پیام های روشنی دارد.

بامری افزود: یکی از پیام ها این است که دشمنان بدانند ایران در برابر هر تهدیدی قوی است و دیگر اینکه این دستاورد متوجه صنایع داخلی ما مخصوصاً صنعت خودروسازی است.

وی با اشاره به سفر استاندار به همراه نماینده مردم در مجلس به شهرستان عنبرآباد و حضور در منطقه صعب العبور و کم برخوردار تنگ شاه گفت: اینکه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسؤولان در بین مردم به گره گشایی از امور بینجامد

حضور مسؤولان در بین مردم به گره گشایی از امور بینجامد