مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-06سياسي

بسیجیان برای نبرد بزرگ و جهاد عظیم آماده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی بیانات مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و الطاف ایشان نسبت به بسیجیان و گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت، - فرمانده کل سپاه در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی بیانات مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و الطاف ایشان نسبت به بسیجیان و گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از الطاف معظم له قدردانی و تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیممحضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)با اهدای سلام و تحیات الهی و با تقدیم احترام، به استحضار می رساند.

سخنان حکیمانه و سرشار از معرفت عمیق حضرتعالی نسبت به شخصیت پایان ناپذیر حضرت امام راحل عظیم الشأن و ترسیم کرانه ها و دامنه های بی انتهای این عظمت الهی که برای اولین بار ناشناخته هایی از روح بلند امام (ره) را به جهان معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان برای نبرد بزرگ و جهاد عظیم آماده اند

بسیجیان برای نبرد بزرگ و جهاد عظیم آماده اند