مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-14سياسي

فرمانده سپاه استان سمنان: رفع محرومیت ها اولویتی مهم و فوری است


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پراکندگی جمعیت موجب شده تا محرومیت در نقاطی از استان وجود داشته باشد و باید برای رفع آن به عنوان یک اولویت مهم و فوری اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان اظهار کرد: سمنان به واسطه ششمین استان وسیع کشور بودن، از لحاظ جغرافیایی بسیار گسترده است.

وی بیان کرد: موضوعاتی همچون پراکندگی جمعیت موجب شده است تا محرومیت در نقاطی از استان وجود داشته باشد و باید برای رفع آن به عنوان یک اولویت مهم و فوری اقدام شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ظرفیت های موجود در استان تصریح کرد: سمنان در شاخصه هایی مختلفی همچون ایثار و شهادت، منابع طبیعی، توانمندی نیروی انسانی و گروه های جهادی فعال دارای ظرفیت های بالایی بوده و لازم است در طرح های جدید و پیشرو نیز بهره گیری از این ظرفیت ها و نقاط قوت در دستور کار قرار دارد.

دامغانی افزود: رفع محرومیت از استان سمنان یکی از اولویت های کاری است که باید با مشارکت همگانی و همکاری و هم افزایی انجام شود و در این راه از ظرفیت های همه دستگاه ها باید استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه استان سمنان: رفع محرومیت ها اولویتی مهم و فوری است

فرمانده سپاه استان سمنان: رفع محرومیت ها اولویتی مهم و فوری است