مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-08سياسي

انجام مطالعات آبخیزداری 20 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به اهمیت اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری در جلوگیری از فرسایش خاک گفت: در حال حاضر در کشور کار مطالعات آبخیزداری 20 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی انجام شده و برنامه ریزی برای اجرای آن را در دستور کار قرار داده ایم.

- رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به اهمیت اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری در جلوگیری از فرسایش خاک گفت: در حال حاضر در کشور کار مطالعات آبخیزداری 20 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی انجام شده و برنامه ریزی برای اجرای آن را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر عباسعلی نوبخت در جمع مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور در مشهد با یادآوری مأموریت راهبردی سازمان گفت: وظیفه قانونی و مأموریت ما به عنوان سربازان امنیت زیستی کشور حفظ، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ابعاد کاری وسیع این سازمان و حمایت مسئولان ارشد نظام از طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تأکید کرد: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ضامن امنیت زیستی کشور است و امنیت زیستی، امنیت غذایی و در نهایت امنیت ملی کشور را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات آبخیزداری 20 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی

انجام مطالعات آبخیزداری 20 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی