مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-03سياسي

انتقاد یک رسانه از یادداشت ظریف/ آدم های ضعیف اندازه امکانات شان کار می کنند


آقای ظریف! پیروزی انقلاب، شکست رژیم بعث عراق و حتی نشاندن تمام قدرت های دنیا پای میز مذاکرات برجام حاصل هدفگذاری فراتر از امکانات و توانایی ها بود.

- آقای ظریف! پیروزی انقلاب، شکست رژیم بعث عراق و حتی نشاندن تمام قدرت های دنیا پای میز مذاکرات برجام حاصل هدفگذاری فراتر از امکانات و توانایی ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزپلاس در پاسخ به یادداشت اخیر جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین نوشت: اخیر محمد جواد ظریف در یادداشتی عنوان کرده که ما در طول تاریخ اهدافمان را بر اساس آرزوهایمان چیده ایم و به توانایی هایمان توجهی نکرده ایم، و این عامل عقب افتادگی و عدم توسعه بوده است.

موضوع آرزوها و توانایی ها بیشتر از آنکه با هم دارای نسبت باشند، دو موضوع جدا از هم هستند، و بیش از آنکه مناسب استفاده برای سیاسی نویسی در کهنسالی باشند مناسب استفاده در انشاهای کودکان هستند تا این کودکان در کهنسالی بدانند تنها افراد نادان به اندازه ی توانایی اشان تلاش خواهند کرد.

این مقایسه غلط چه از زبان یک سیاستمدار باشد و چه از زبان استاد تاریخ و چه از لسان لیست ها و باندهای سیاسی باشد که هدفشان کم کردن آرزوهای مردم است و افتخار به ترکمانچای.

اهمیتی ندارد، مهم هدف این سخنان است که ایجاد قناعت در آرزوهایی است که مقدمه ی حرکت است و این پُرواضح است که اگر آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک رسانه از یادداشت ظریف/ آدم های ضعیف اندازه امکانات شان کار می کنند

انتقاد یک رسانه از یادداشت ظریف/ آدم های ضعیف اندازه امکانات شان کار می کنند