مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 23:002023-05-29سياسي

جشنواره کتابخوانی رضوی در ندامتگاه های البرز اجرا می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در ندامتگاه های استان البرز در جهت گسترش مطالعه برای عموم مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با هدف هم افزایی و ترویج کتابخوانی در ندامتگاه های استان البرز، نشستی با حضور علی معدنی پور؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، قاسمی معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های البرز، سیدجواد تهامی؛ رییس ندامتگاه فردیس، حجت الاسلام حسین کمالی؛ رییس اداره فرهنگی اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان البرز و کارشناسان فرهنگی دو اداره کل برگزار شد.

علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن تقدیر از اداره کل زندان های استان البرز در ترویج فرهنگ کتابخوانی در درون ندامتگاه های استان و در میان مددجویان گفت: از آنجا که مددجویان با دنیای بیرون خود کمتر در ارتباط هستند ترویج مطالعه و کتابخوانی می تواند آنها را به سوی مطالعه سوق دهد و گاهی مسیر زندگی آنان را به تعالی و پیشرفت تغییر دهد.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی برای همه اقشار جامعه فرصتی ارزشمند و سودمند در جهت آشنایی با سیره ائمه معصومین (ع) است تصریح کرد: این فرصت برای مددجویان ندامتگاه های استان البرز نیز به صورت برابر با عموم مردم قرار داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتابخوانی رضوی در ندامتگاه های البرز اجرا می شود

جشنواره کتابخوانی رضوی در ندامتگاه های البرز اجرا می شود