مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-12اقتصادي

همه اراضی ملی و زراعی کردستان تا پایان سال جاری رفع تداخل می شوند


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تا پایان سال جاری همه اراضی ملی و کشاورزی استان رفع تداخل خواهد شد و برای آنان صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان اسکندری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشتغال و اقتصاد استان مبتنی بر بخش کشاورزی است و نقش این حوزه در توسعه استان کردستان انکار ناپذیر است.

وی افزود: تعامل با رسانه ها و تلاش فعالان این عرصه برای پیشبرد امور مرتبط با حوزه کشاورزی استان قابل تقدیر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطر نشان کرد: بیش از هزار و 500 پرسنل در این مجموعه مشغول خدمت رسانی به کشاورزان و ارباب رجوع هستند و در این راستا از همه انتقادات استقبال می کنیم.

اسکندری افزود: مبحث امنیت غذایی و اقتدار غذایی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و همه ما موظفیم در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی اظهار داشت: بسیاری از کارشناسان امنیت غذایی با امنیت ملی مترادف شده است و در صورت کم کاری در این عرصه شاهد مشکلات متعددی خواهیم بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه سخنان خود اعلام کرد: در سال زراعی جاری 477 میلیمتر بارندگی داشتیم شاهد وضعیت مناسب زراعت در هستیم که این مهم پیش بینی تولید یک میلیون تن گندم و بیش از 500 هزار تن محصولات باغی را در سال جاری به ما می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اراضی ملی و زراعی کردستان تا پایان سال جاری رفع تداخل می شوند

همه اراضی ملی و زراعی کردستان تا پایان سال جاری رفع تداخل می شوند