مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-19اجتماعي

768 مددجو در مراکز شبانه روزی بهزیستی مقیم هستند


سرپرست توانبخشی بهزیستی استان زنجان از فعالیت 11 مرکز شبانه روزی نگهداری از افراد دارای معلولیت، که امکان نگهداری از آنها در خانواده وجود ندارد، - شهرام رجبی، سرپرست توانبخشی بهزیستی استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: بهزیستی در تلاش است از ظرفیت خانواده ها در راستای نگهداری فرزندان دارای معلولیت با پرداخت هزینه پرستاری بهره گیرد و در صورتی که خانواده های دارای فرزند بیش از یک فرد معلول همانند معلولیت ذهنی، اُتیسم و اختلال رفتاری و .

 خانواده به دلایل مختلف امکان نگهداری از این فرد را ندارد می تواند با مراجعه به بهزیستی و تشکیل پرونده نسبت به نگهداری فرد در مراکز بهزیستی اقدام کند.

  سرپرست توانبخشی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: ارائه خدمات بدو پذیرش توسط مرکز توانبخشی مشتمل بر معاینه، ارزیابی اولیه و اخذ نظریه پزشک مرکز دال بر عدم وجود بیماری،  قرنطینه(حداقل یک هفته)، انجام آزمایشات لازم  انجام می پذیرد.

بدیهی است در صورت ابتلا به بیماری واگیر دار، راهنمایی برای پیگیری درمان بیماری مسری به خانواده یا سرپرست  صورت می گیرد  وپس ازطی دوره سرایت بخشی، اقدامات لازم جهت پذیرش انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت توانبخشی، سه دفتر مراقبتی(مراکز شبانه روزی)، دفتر روزانه(مراکز روزانه) و دفتر توانمندسازی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

768 مددجو در مراکز شبانه روزی بهزیستی مقیم هستند

768 مددجو در مراکز شبانه روزی بهزیستی مقیم هستند