مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-07اقتصادي

پارک فرامنطقه ای به عنوان نقطه امن نهاوند احداث می شود


تملک زمین روبروی استادیوم علیمرادیان برای احداث پارک فرامنطقه ای را آغاز کرده ایم که این پروژه به عنوان نقطه امن در زمان بحران کاربری خواهد داشت.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند گفت: تملک زمین روبروی استادیوم علیمرادیان برای احداث پارک فرامنطقه ای را آغاز کرده ایم که این پروژه به عنوان نقطه امن در زمان بحران کاربری خواهد داشت.

مجید یوسفی نوید چهارشنبه 17 خرداد در مراسم رونمایی از ماشین آلات جدید خریداری شده شهرداری نهاوند، اظهار کرد: یکی از مواردی که می طلبد شهرداری ها به آن مجهز شوند، ماشین آلات است چراکه ابزار و ماشین آلات در سرعت، کیفیت و اجرای اقدامات نقش بسیار مهمی دارند.

وی تصریح کرد: در بحث بحران در شهرستان همین ماشین آلات هستند که به درد می خورند و نیاز نیست از جایی اجاره گرفته شوند چراکه سرعت عمل و کیفیت خدمات را بالا می برند.

یوسفی نوید ادامه داد: تاکنون سه دستگاه آمبولانس برای امورات باغ بهشت نهاوند با همکاری بخش خصوصی تهیه شده که در ابتدای کار انتقال سند یک دستگاه به ارزش 620 میلیون تومان به مالکیت شهرداری به جای عوارض بهره برداری انجام گرفته است.

وی افزود: یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای شهرستان نهاوند نیز خریداری شده است که به زودی به خودروهای مرکز آتش نشانی شهرستان اضافه خواهد شد و یکی از سواری های شهرداری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک فرامنطقه ای به عنوان نقطه امن نهاوند احداث می شود

پارک فرامنطقه ای به عنوان نقطه امن نهاوند احداث می شود