مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-06سياسي

رزمایش 3 روزه جهاد دامپزشکی در طالقان برگزار شد


مدیرکل دامپزشکی استان البرز از برگزاری رزمایش سه روزه دامپزشکی در شهرستان طالقان خبر داد و گفت: طی این رزمایش 68 دامپزشک و متخصص به جامعه هدف خود مشاوره دادند.

- غلامرضا توکلی، مدیرکل دامپزشکی استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سازمان دامپزشکی کشور در شهرستان طالقان خبر داد و گفت: در این رزمایش از ظرفیت های سایر ارگان های دولتی و غیردولتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، بسیج و گروه های جهادی، جهت تسریع خدمت رسانی به این مناطق استفاده شد.

توکلی افزود: برگزاری رزمایش های جهادی و ارائه خدمات دامپزشکی رایگان از قبیل واکسیناسیون، سم پاشی جایگاه و بدن دام، معاینه و درمان دام های بیمار و همچنین برگزاری دوره های آموزشی - ترویجی به منظور توانمندسازی جامعه روستایی و عشایری یکی از اهداف مهم سازمان دامپزشکی به شمار می رود که اجرای مطلوب آن سبب رضایتمندی دامداران و مقابله و پیشگیری با بروز بیماری های قابل انتقال از حیوانات به انسان خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز در خصوص رزمایش جهادی شهرستان طالقان، تشریح کرد: در این رزمایش خدمت رسانی که از روز سه شنبه 9 خردادآغاز و تا پایان روز پنج شنبه 11 خرداد سال جاری به مدت 3 روز با به کارگیری20 اکیپ 3 نفره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش 3 روزه جهاد دامپزشکی در طالقان برگزار شد

رزمایش 3 روزه جهاد دامپزشکی در طالقان برگزار شد