مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-18اجتماعي

اجرای90 برنامه شاخص سلامت محور در پایتخت


مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای 90 برنامه و همایش در افزایش سطح سواد سلامت و ترویج سبک زندگی سالم با تاکید بر بهداشت باروری شهروندان تهرانی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حمید صاحب با اعلام این خبر افزود: توجه به افزایش دانش خانواده ها برای حفظ سلامت و آگاهی از راه های پیشگیری از بروز بیماری و توجه به بهداشت باروری یکی از ماموریت هایی است که از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران پیگیری می شود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به موضوعات مرتبط با حوزه بارداری و باروری در راستای اجرای طرح های فرزندآوری از برنامه هایی است که امسال به شکل جدی در دستور کار اداره سلامت شهرداری تهران قرار گرفته است، افزود: آشنایی زوجین با عوامل مستعد کننده ناباروری و ارایه آموزش های قبل از بارداری و آمادگی برای فرزند آوری از برنامه هایی است که در سال جاری برای زوجینی که قصد فرزندآوری دارند در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه دوران بلوغ می تواند اعضای خانواده را نیز درگیر خود کند و از این رو باید آشنایی فرزندان را با این موضوع ارتقا داد، افزود: کمک به بهداشت باروری با ارایه آموزش به نوجوانان، تاکید بر مسائل بلوغ برای پسران و دختران از دیگر برنامه هایی است که در راستای ارتقای سلامت دوران باروری در سال جاری اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای90 برنامه شاخص سلامت محور در پایتخت

اجرای90 برنامه شاخص سلامت محور در پایتخت