مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 07:352023-06-13اقتصادي

30 دستگاه کمباین در سیروان مشغول برداشت محصولات کشاورزی هستند


در سال زراعی جاری 31 دستگاه کمباین در حال حاضر در سطح شهرستان مشغول برداشت محصولات کشاورزی هستند.

- ایلام-معاون فرماندار سیروان گفت: در سال زراعی جاری 31 دستگاه کمباین در حال حاضر در سطح شهرستان مشغول برداشت محصولات کشاورزی هستند.

دبیر آبیاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر این ادوات کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان در حال ارائه خدمات به کشاورزان عزیز می باشند و پس از برداشت در بخش کارزان مستقر خواهند شد و کار برداشت محصولات در این مناطق را آغاز خواهند کرد.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال با توجه به بارش نزولات جوی حدود 20 هزار تن گندم و 12 هزار تن جو در سطح شهرستان سیروان برداشت شود.

معاون فرماندار سیروان با بیان اینکه امسال با توجه به بارندگی ها سطح زیر کشت حدود 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: پیش بینی می شود که حدود 80 درصد در برداشت محصولات کشاورزی افزایش داشته باشیم.

معاون فرماندار شهرستان سیروان گفت: سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در این منطقه بیش از 15 هزارو 500 هکتار آبی و دیم بوده که از این مقدار 9 هزار هکتار آن سطح زیر کشت گندم بوده است.

آبیاری به سطح زیر کشت سایر محصولات کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: سطح زیر کشت جو، عدس، نخود و غیره در این دیار به ترتیب 5 هزارو 600، 350 و 325 هکتار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دستگاه کمباین در سیروان مشغول برداشت محصولات کشاورزی هستند

30 دستگاه کمباین در سیروان مشغول برداشت محصولات کشاورزی هستند