مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-14پزشكي

بیماران خاص و صعب العلاج هزینه ای در بیمارستان پرداخت نمی کنند


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به تشریح نشست روز گذشته با موضوع بررسی کارکرد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا شیخی، تأسیس صندوق بیماران خاص و صعب العلاج را مدال افتخاری برای مجلس و دولت دانست و گفت: بر اساس اظهارات مسئولان مربوطه 107 بیماری تاکنون احصا و 51 بسته خدمت تعریف شده و بیماران صعب العلاج می توانند با مراجعه به بیمه سلامت لیست بیماری ها را دریافت کنند.

وی به تشریح نتایج نشست روز گذشته پرداخت و افزود: بر اساس اظهارات مسئولان، بیماران هزینه ای را در بیمارستان ها پرداخت نمی کنند و بیمه سلامت پرداخت می کند که در این رابطه از اقدامات مؤثر بیمه سلامت و معاونت درمان وزارت بهداشت تشکر می کنیم و امیدواریم بیماران جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

شیخی با یادآوری اینکه سال گذشته 5 همت برای این صندوق پیش بینی شد، گفت: در بودجه سال جاری 2 هزار میلیارد تومان به اعتبارات این صندوق افزوده شد و بودجه این صندوق 7 همت است که بیماران در مناطق مختلف می توانند از طریق تماس با 1666 یا مراجعه به ادارات کل بیمه سلامت استان و شهرستان ها و ارائه فاکتورها خدماتی که تعریف شده را دریافت کنند.

وی ادامه داد: برای هر بیمار تا 50 میلیون تومان هزینه درمان پرداخت می شود و این رقم خوبی است البته اعضای کمیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران خاص و صعب العلاج هزینه ای در بیمارستان پرداخت نمی کنند

بیماران خاص و صعب العلاج هزینه ای در بیمارستان پرداخت نمی کنند