مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:272023-05-31سياسي

دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات منصوب شد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد ریاست جمهوری، در حکمی، سید محمد کرباسی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور طی حکمی، دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات را منصوب کرد.

توسعه فناوری های نوظهور و تحول آفرین اولویت دار با استفاده از ظرفیت های بومی یکی از ماموریت های ویژه ای است که روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور طی حکمی به سید محمد کرباسی به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات محول کرده است.

در این حکم خطاب به کرباسی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تخصص و تجارب و به پیشنهاد رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات منصوب می کنم.

بر اساس این حکم کرباسی ماموریت یافته است تا برای رصد و شناسایی ظرفیت ها و چالش های توسعه فناوری در داخل کشور و جایگاه آن در آینده در تعامل با بازیگران مختلف این حوزه و با بهره گیری از نتایج مطالعات آینده نگاری فناوری با هدف تعیین اولویت های کاری ستاد و مشارکت فعال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات منصوب شد

دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات منصوب شد