مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-11سياسي

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان همدان منصوب شد


رییس جهاددانشگاهی با صدور حکمی، دکتر مهدی میرزاپور را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان همدان منصوب کرد.

- ایسنا/همدان رییس جهاددانشگاهی با صدور حکمی، دکتر مهدی میرزاپور را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان همدان منصوب کرد.

با حکم دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر مهدی میرزاپور به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان همدان منصوب شد.

در این حکم آمده است: انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیتهای معنوی، مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

ضمن تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی نهادهای دولتی و خصوصی نسبت به موارد زیر کوشا باشید: 1- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین 2- تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیروهای جوان مستعد و متخصص 3- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در جهت انجام مأموریت های محوله دکتر میرزاپور با مدرک دکترا ریاضی کاربردی(روش های ریاضی در بازسازی تصویر) و به عنوان استادیار گروه ریاضی دانشکده علوم پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان همدان منصوب شد

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان همدان منصوب شد