مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-21سياسي

تقدیر بیش از 6000 نفر از عملکرد پلیس آگاهی/ توجه جدی به کشف جرائم


رییس پلیس آگاهی فراجا مهمترین دغدغه این پلیس را رسیدگی سریع و دقیق به درخواست های اقشار مختلف جامعه و برخورد با مجرمان دانست.

- رییس پلیس آگاهی فراجا مهمترین دغدغه این پلیس را رسیدگی سریع و دقیق به درخواست های اقشار مختلف جامعه و برخورد با مجرمان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد قنبری با حضور در مرکز نظارت همگانی 197 گفت: امروز از نزدیک مشکلات و مسائل مربوط به حوزه عملیاتی پلیس آگاهی را پیگیری کردم.

از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 12 هزار تماس از طریق سامانه 197 به پلیس آگاهی ارسال شده که بیش از 50 درصد از این تماس ها مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی است و تنها حدود دو درصد از آن مربوط به انتقادات بوده است.

رییس پلیس آگاهی فراجا توجه جدی به مطالبات مردمی در کشف جرایم و احقاق حقوق مال باختگان را مهمترین اولویت پلیس عنوان کرد و افزود: توجه پلیس به دغدغه جامعه در وقوع جرایم به خصوص جرم سرقت از جمله راهبردهای اساسی و عملیاتی است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی گفت: امید است با ارتقاء توان عملیاتی و هوشیاری و آگاهی شهروندان در خودمراقبتی و ارتقاء ایمنی فضای شهری و خانگی بتوانیم به دستاوردهای مطلوبی در کاهش وقوع جرایم دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بیش از 6000 نفر از عملکرد پلیس آگاهی/ توجه جدی به کشف جرائم

تقدیر بیش از 6000 نفر از عملکرد پلیس آگاهی/ توجه جدی به کشف جرائم