مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-18سياسي

ظرفیت فضای مجازی برای ترویج اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد استفاده شود


جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: ترویج موضوعاتی که در پیشگیری از اعتیاد موثر است وظیفه ای انسانی و اجتماعی است لذا می توان از ظرفیت فضای مجازی در جهت پیشگیری از اعتیاد بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سلیم کریمی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با فعالان فضای مجازی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از 10 سال گذشته موج هایی در فضای مجازی آغاز شد که باعث ایجاد تغییراتی شده است لذا برای داشتن جامعه ای پویا و سالم به درستی از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات اشتباه و نادرست در فضای مجازی می تواند منجر به رواج باورهایی نادرست در میان مردم شود،خاطر نشان کرد:  باید جامعه را نسبت به اطلاع رسانی مطالب درست و مفید  آگاه کرد.

کریمی افزود: انتشار هر گونه مطلبی در فضای مجازی مسئولیتی را در جامعه ایجاد می کند لذا باید نسبت به انتشار تمامی مطالب حساسیت بیشتری به خرج دهیم.

جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه ترویج موضوعاتی که در پیشگیری از اعتیاد موثر است وظیفه ای انسانی و اجتماعی است، افزود: می توان از ظرفیت فضای مجازی در جهت پیشگیری از اعتیاد استفاده کرد وی خاطرنشان کرد: برخی ها نیز برای جذب افراد و مشهور شدن در فضای مجازی اقدام به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فضای مجازی برای ترویج اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد استفاده شود

ظرفیت فضای مجازی برای ترویج اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد استفاده شود