مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 21:172023-05-30سياسي

حسینی: دیپلماسی دولت تبعات اقتصادی خوبی برای مردم خواهد داشت


در دیدار دیروز هم شاهد بودیم که رهبر انقلاب از دیپلماسی منطقه ای دولت تشکر کردند که این موضوع تبعات اقتصادی خوبی برای مردم هم خواهد داشت و این توافقات در درازمدت نتایج خود را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایش آرمان امام در شریان امت  عصر امروز (سه شنبه 9 خرداد) به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در سالن همایش های مسجد امام صادق (ع) تهران با حضور شخصیت های مختلف سیاسی و اعضای این تشکل سیاسی برگزار شد.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور که به عنوان سخنران در این مراسم حضور یافته بود در ابتدا ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: در ایام شادی اهل بیت گفتن و خندیدن باعث رضایت اهل بیت است، و از این ها مهم تر، گره گشایی از کار دیگران است که باعث شادی و شفاعت اهل بیت می شود.

حسینی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره برنامه های چند روز گذشته دولت، گفت: برنامه هفتم توسعه دیروز نهایی شد و به زودی به مجلس تحویل داده می شود، همچنین دو وزیر به مجلس معرفی شد، که الحمدالله یک وزیر امروز از نمایندگان رأی اعتماد گرفت.

وی افزود: در بحث برنامه هفتم، آقای قالیباف یک نامه به رهبر انقلاب نوشتند و ایشان هم چند مورد اضافه کردند و ارجاع دادند به دولت و به زودی همه این نکات نهایی خواهد شد و تحویل مجلس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دیپلماسی دولت تبعات اقتصادی خوبی برای مردم خواهد داشت

حسینی: دیپلماسی دولت تبعات اقتصادی خوبی برای مردم خواهد داشت