مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-20سياسي

استاندار زنجان: اقدامات دولت در زنجان تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان می دهد


در پروژه های زیرساختی در استان نیاز به هماهنگی های بالادستی در سطح کشور داریم که در راس پروژه های زیرساختی پروژه دوخطه کردن راه آهن قرار دارد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در پروژه های زیرساختی در استان نیاز به هماهنگی های بالادستی در سطح کشور داریم که در راس پروژه های زیرساختی پروژه دوخطه کردن راه آهن قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا / زنجان، محسن افشارچی شامگاه امروز (30 خردادماه) در جلسه جمع بندی و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور که در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های ایجاد شده در سال های گذشته، دولت همه تلاش خود را کرده است تا با اتخاذ سازوکارهایی در کنار جلب اعتماد مردم و تقویت آن، راه های جدیدی را برای حرکت های اقتصادی ایجاد کند؛ در این زمینه روش های نویی از جمله تعریف مسیرهای جدید ترانزیتی برای ایجاد درآمد، روش های متفاوت برای رشد تولید و افزایش صادرات در جهت احیای واحدهای راکد و ایجاد مسیرهایی در اقتصاد بین الملل با تکیه بر سیاست خارجی انجام شده است.

این مسئول با اشاره به رخدادهای دو سال گذشته در کشور، تصریح کرد: اقداماتی در ماه های گذشته انجام شده است که تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: اقدامات دولت در زنجان تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان می دهد

استاندار زنجان: اقدامات دولت در زنجان تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان می دهد