مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-04سياسي

تازه ترین وضعیت حجاج ایرانی/ ورود بیش از 25 هزار زائر به عربستان


در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج 1402 بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از 25 هزار زائر وارد عربستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در حوزه های اسکان، تغذیه ، تدارکات، حمل و نقل شهری و بین شهری و بازرسی از حوزه مسئولیت خود و برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته برای خدمات رسانی به زائران ایرانی گزارش دادند.

سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در حین عملیات حج نیز آسیب شناسی با هدف روان سازی این عملیات بزرگ درحال انجام است، تصریح کرد که همه خادمان ضیوف الرحمان در تلاش اند تا زائران در فرصت حضور خود در مدینه و مکه بهره لازم را ببرند.

وی لزوم اطلاع رسانی بیشتر در خصوص شرایط هتل های مدینه و مکه را یادآور شد و از میزان فعالیت دو آشپزخانه مدینه و کیفیت غذای طبخ شده در آنها و اینترنت تامین شده برای زائران در هتل ها گزارش داد.

جواد دانشیار رییس ستاد مدینه نیز در گزارش خود با بیان اینکه تا پایان دیروز 25181 نفر در قالب 160 کاروان وارد سرزمین وحی شدند، اظهار داشت: 12012 نفر در قالب 85 کاروان در مدینه حضور دارند و بقیه زائران راهی مکه شدند.

وی با اشاره به اینکه در مکه 90 کاروان حضور دارند، افزود: از امروز تعداد زائران ایرانی در مکه نسبت به مدینه افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین وضعیت حجاج ایرانی/ ورود بیش از 25 هزار زائر به عربستان

تازه ترین وضعیت حجاج ایرانی/ ورود بیش از 25 هزار زائر به عربستان