مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-11اقتصادي

بیش از 58 میلیون دلار کالا از دیّر به قطر صادر شد


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: سال گذشته 168 هزار و 264 تن کالا به ارزش 58 میلیون و 587 ملیون دلار از گمرک دیر به خارج از کشور صادر شده است.

- ایسنا/بوشهر ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: سال گذشته 168 هزار و 264 تن کالا به ارزش 58 میلیون و 587 ملیون دلار از گمرک دیر به خارج از کشور صادر شده است.

علی سلیمانی روز یکشنبه 21 خرداد در حاشیه بازدید از گمرک دیر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: عمده کالاهای صادر شده شامل کالاهای کشاورزی، مواد غذایی و صنایع معدنی بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که بندر دیر در جنوب استان بوشهر پایانه اصلی صادرات غیرنفتی به کشور قطر محسوب می شود، تجهیز زیرساخت های ارتباطی و نیروی انسانی مورد نیاز در این گمرک نیز در نظر گرفته شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر عنوان کرد: مقصد عمده کالاهای صادراتی از این گمرک، کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه قطر است.

سلیمانی ادامه داد: در کنار راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی و استقرار سگ های مواد یاب در این گمرک توجه ویژه ای به زیرساخت های الکترونیکی این گمرک بر بستر فیبر نوری شده است.

وی با اشاره به حجم رو به افزایش صادرات و ترانزیت گمرکی در بندر دیر، بیان کرد: با دادن یک سری مجوزها، تجارت و بازرگانی در این بندر تسهیل و با کاهش هزینه ها برای صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 58 میلیون دلار کالا از دیّر به قطر صادر شد

بیش از 58 میلیون دلار کالا از دیّر به قطر صادر شد