مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:302023-05-31سياسي

حضور رییس مجلس شورای اسلامی در منزل شهید محمد مهدی احمدی


رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید محمدمهدی احمدی، به پدر و مادر و سایر اعضای خانواده این شهید تسلیت گفت و با آن ها ابراز همدردی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس که صبح امروز برای نظارت میدانی از استان خراسان شمالی به این استان سفر کرده است، عصر چهار شنبه در منزل شهید محمد مهدی احمدی در بجنورد حاضر و در دیداری صمیمانه به پدر و مادر و سایر اعضای خانواده معزز شهید تسلیت گفت و اظهار داشت: وظیفه خود می دانستم در منزل شهید حاضر شوم و به مقام شامخ این شهید عزیز ادای احترام کنم.

قالیباف در این دیدار با اشاره به نحوه شهادت شهید محمدمهدی احمدی، گفت: فرزند دلبند شما در حراست از یکی از حساس ترین نقاط مرزی کشور با شهامت تا آخر ایستادگی کرد و عزت مندانه به شهادت رسید.

شهید محمدمهدی احمدی، سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی، روز شنبه 6 خرداد ماه در درگیری های مرزی با نیروهای طالبان در استان سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسید.

این سرباز وظیفه اهل روستای گُلی از توابع شهرستان بجنورد است که در حین حراست از مرزهای کشور و در شرایطی که در شرایطی که فقط 3 روز از دوره خدمت او باقی مانده بود، به شهادت رسید.

در این نشست، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی، نمایندگان بجنورد و اعضای خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس مجلس شورای اسلامی در منزل شهید محمد مهدی احمدی

حضور رییس مجلس شورای اسلامی در منزل شهید محمد مهدی احمدی