مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-10سياسي

رویکرد دانشگاه آزاد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای، رویکرد این دانشگاه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای، رویکرد این دانشگاه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به رؤسای استان ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: اسفندماه 1402 جلوه ای دیگر از شور، شوق و مشارکت مردم ایران در انتخاباتی دیگر است و دوستداران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهتمام خویش را مصروف مشارکت هرچه بیشتر مردم در این انتخابات خواهند کرد.

آنچه برعهده همگان است، تلاش همه جانبه جهت تبیین جایگاه انتخابات و مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

برای این منظور باید از تمامی ابزارهای تعریف شده در قانون اساسی و مقررات جاری کشور بهره گرفت تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که میراث مجاهدت حضرت امام راحل(ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی برای ملت ایران است و مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید می فرمایند، تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دانشگاه آزاد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس

رویکرد دانشگاه آزاد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس