مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-12اقتصادي

کشف بیش از هزار لیتر سم شیمیایی قاچاق در گنبد کاووس


مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس از کشف هزار و 300 لیتر انواع سم شیمیایی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان مرزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالملک آرخی، مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس درجلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گنبدکاووس از کشف هزار و 300 لیتر انواع سم شیمیایی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: این مقدار سم در قالب 2 محموله و طی بازدید کارشناسان و بازرسان این مدیریت از فروشگاه های عرضه و توزیع نهاده های کشاورزی کشف شد.

وی افزود: به سبب نبود انبار نگهداری اموال کشف قاچاق در گنبدکاووس، مجبوریم این کالاها را به گرگان منتقل کنیم در صورتی که وجود چنین انباری در این شهرستان ضروری است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس هم با اشاره به آغاز فصل صید پرندگان در نواحی شمالی این شهرستان، گفت: زنده گیری پرندگان شکاری و حفاظت شده و خرید و فروش آن جرم است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

احمد احمدی با تاکید برضرورت همکاری بیشتر نیروهای مرزبانی، انتظامی، پلیس آگاهی و فتا در دستگیری شکارچیان متخلف در گنبدکاووس، افزود: نکته مهم برخورد قضایی و اعمال وحدت رویه در صدور احکام از سوی قضات است که جهت بازدارندگی موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از هزار لیتر سم شیمیایی قاچاق در گنبد کاووس

کشف بیش از هزار لیتر سم شیمیایی قاچاق در گنبد کاووس