مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-09سياسي

گلایه مردم محمودآباد از وضعیت خدمات رسانی اتوبوس ها


امام جمعه شهر محمودآباد با بیان اینکه تصمیمات عجولانه و ناهماهنگی دستگاه ها اعتماد مردم را کاهش می دهد، گفت: مردم محمودآباد از وضعیت خدمات رسانی اتوبوس ها گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حرم رضوی و همچنین مرقد امام باید مورد توجه جامعه قرار بگیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) رهبر انقلاب با تمرکز بر دو ابزار امام خمینی، ایمان و امید را دو قدرت نرم افزاری امام برشمردند که با آن ها توانست سه تحول در سطح داخلی، امت اسلامی و در سطح جهان ایجاد کند.

امام جمعه محمودآباد نمونه تاکید کرد: با نگاهی واقع بینانه به اجزای امیدآفرینی در عرصه عمومی می توان به 3 ضلع امنیت ، کارآمدی و اعتماد اجتماعی به عنوان سه مولفه ای که بسترساز ایجاد امید در جامعه هستند اشاره کرد.

وی تاکید کرد: جامعه ای که امنیت یا احساس امنیت در آن در بین آحاد جامعه برقرار نباشد، نمی تواند به آینده امید داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در بستر امنیت است که زمینه های رشد و پیشرفت و توسعه فراهم می شود، مولفه ای که کشورمان به سبب مجاهدت ها و خودباوری، بی اغراق در آن در وضعیت مثال زدنی قرار دارد.

وی عنوان کرد: یکی از دستاوردها و ظرفیت های انقلاب اسلامی طی 44 سال گذشته ایجاد و ارتقای امنیت در ابعاد داخلی و منطقه ای با ظرفیت های بومی بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم محمودآباد از وضعیت خدمات رسانی اتوبوس ها

گلایه مردم محمودآباد از وضعیت خدمات رسانی اتوبوس ها