مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-02اقتصادي

گلستان پایلوت گردشگری کشاورزی در کشور/33مجوز برای متقاضیان صادرشد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از صدور مجوز بهره برداری برای 33 مجموعه گردشگری کشاورزی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری امروز جمعه در این رابطه به رسانه ها گفت: تنوع قومیتی و اقلیمی، غنای محصولات کشاورزی و دامی، بوم گردی های متنوع در دامنه های کوهستانی، جلگه ای و صحرایی در استان گلستان موجب شده تا مزارع گردشگری کشاورزی خدماتی متنوع و مطابق با اقلیم و فرهنگ منطقه را ارائه دهند که وجه تمایز گردشگری در استان گلستان محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و همچنین استقبال مناسب تاکنون برای 33 مزرعه در سطح استان مجوز گردشگری کشاورزی صادر شده که این تعداد مزارع زمینه اشتغال 220 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

وی با اشاره به این که علاوه بر این، 9 پرونده متقاضی مجوز گردشگری کشاورزی موافقت کمیسیون را اخذ کرده و 6 پرونده نیز در آستانه صدور مجوز است، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 60 متقاضی دریافت مجوز مزرعه گردشگری در استان در حال تشکیل پرونده هستند.

ساوری با اشاره به این که گردشگری کشاورزی در کشور شاخه نوپا و تجربه ای جدید است، بیان کرد: در مزارع گردشگری استان خدماتی ازجمله عرضه محصولات کشاورزی، انواع درختان و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان پایلوت گردشگری کشاورزی در کشور/33مجوز برای متقاضیان صادرشد

گلستان پایلوت گردشگری کشاورزی در کشور/33مجوز برای متقاضیان صادرشد