مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:102023-06-20اقتصادي

15 دستگاه اتوبوس، سهمیه خراسان شمالی از اتوبوس های وارداتی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اختصاص 15 دستگاه اتوبوس از سهمیه اتوبوس های وارداتی در کشور به این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اختصاص 15 دستگاه اتوبوس از سهمیه اتوبوس های وارداتی در کشور به این استان خبر داد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران در خصوص مجوز واردات تعداد محدودی ناوگان اتوبوسی با حداکثر سن 5 سال، 15 دستگاه اتوبوس به استان اختصاص یافت و در این راستا جلسه هماهنگی با تشکل های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر برگزار و اولویت ها طبق تقاضاهای رسیده، تعیین شد.

وی درباره شرایط ناوگان افزود: ناوگان اتوبوسی باید دارای سن کمتر از 5 سال و انواع برندهای معتبر با قدرت موتور حداقل 430 اسب بخار باشد.

به گفته مشتری، شرکت های مسافری باید دارای پروانه فعالیت معتبر از این اداره کل باشد.

همچنین شرکت مسافربری باید بر اساس تعهدنامه محضری، ملتزم به بکارگیری خودرو در ایام اربعین و در مسیرهای سرویس دهی برای اربعین باشد و خودرو تا 5 سال در مالکیت شرکت یا اعضای هیأت مدیره شرکت باقی بماند ضمن این که توانایی مالی شرکت در تامین و پرداخت مبلغ خودرو و اقساط تسهیلات نیز متعهد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دستگاه اتوبوس، سهمیه خراسان شمالی از اتوبوس های وارداتی

15 دستگاه اتوبوس، سهمیه خراسان شمالی از اتوبوس های وارداتی