مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-07سياسي

مقطع کارشناسی ارشد به دانشکده علوم قرآنی بجنورد اضافه شد


رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: مقطع کارشناسی ارشد در رشته مطالعات قرآن و حدیث، گرایش معارف قرآن برای این دانشکده قطعی شده و در سال تحصیلی جاری 10 سهمیه برای جذب دانشجویان دختر داده شده است.

- حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در کشور در گروه دانشگاه های تخصصی قرار دارد.

وی گفت: این دانشگاه 18 دانشکده دارد و جزو نادر دانشگاه های سراسر کشور است که دانشکده هایش در سراسر کشور توزیع شده اند.

رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با اشاره به اینکه رشته غیر قرآنی در این دانشکده ها تدریس نمی شود، گفت: دانشکده علوم قرآنی بجنورد در سال 86 تأسیس شد که تاکنون 12 دوره دانش آموخته در مجموع 700 نفر شامل 400 دانشجوی دختر و 300 دانشجوی پسر از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر این دانشکده 100 دانشجو که 50 درصد آنها در خوابگاه سکونت دارند، 20 استاد دانشگاه و سه عضو هیئت علمی دارد و از لحاظ فضای آموزشی و خوابگاهی جزو بهترین مراکز آموزش عالی در خراسان شمالی محسوب می شود.

رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد بیان داشت: یکی از برکات این دانشگاه این است که دانشجویانی که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوند بیش از 75 درصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقطع کارشناسی ارشد به دانشکده علوم قرآنی بجنورد اضافه شد

مقطع کارشناسی ارشد به دانشکده علوم قرآنی بجنورد اضافه شد