مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-11ورزشي

شناسایی 768 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور


استاندار با بیان اینکه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در محلات کم برخوردار استان باید در قالب این طرح مورد توجه قرار گیرد، افزود: فعالین اجتماعی محلات کم برخوردار استان برای اعزام به مراسم اربعین حسینی به ستاد توانمندسازی و تحول محلات کمتر برخوردار معرفی شوند.

- معاون قائم مقام وزیر کشور گفت: 768 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در جریان اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار شناسایی شده که 152 هزار نفر به تحصیل بازگردانده شدند.

  محمد حسین ضیایی، شنبه شب 20 خرداد در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با موضوع محلات کم برخوردار که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با اهتمام دولت سیزدهم طرح محرومیت زدایی و توانمند سازی 2 هزار و 20 محله کم برخوردار شهری در قالب طرح 2020 در کشور آغاز شده که مهمترین هدف این طرح ایجاد هم افزایی بین بخشی و حذف موازی کاری است بنابراین انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی در این خصوص همکاری کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای اجرای بهتر این طرح، گفت: ورزش بانوان و دانش آموزان بازمانده از تحصیل از موضوعاتی بود که در گزارش دستگاه های اجرایی متولی این طرح در استان مورد غفلت واقع شده که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 768 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور

شناسایی 768 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور