مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-03سياسي

وبینار سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود


در این وبینار سخنرانانی از مناطق مختلف کنیا از جمله نایروبی، ناکورو، مومباسا و لامو دیدگاه ها و بینش های متنوعی خودرا ارائه می دهند.

- وبینار سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود در این وبینار سخنرانانی از مناطق مختلف کنیا از جمله نایروبی، ناکورو، مومباسا و لامو دیدگاه ها و بینش های متنوعی خودرا ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در منطقه شرق آفریقا کنیا، تانزانیا، اوگاندا با عنوان موضوع (امام خمینی(ره): یک میراث) به صورت زنده یکشنبه (14 خرداد) ساعت 10 تا 12 ظهر برگزار می شود.

محورهای گفت وگو در این وبینار عبارت اند از: میراث و رهبری امام خمینی(ره)، امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، دیدگاه امام خمینی(ره) درباره معنویت و ایمان، دیدگاه امام خمینی(ره) درباره عدالت و برابری اجتماعی، مقاومت و رهایی از نگاه امام خمینی (ره)، امام خمینی و نفوذ بین المللی ایشان، امام خمینی(ره) برای وحدت و گفتگوی ادیان، مشارکت های فکری و فرهنگی امام خمینی(ره)، چشم انداز آینده امام خمینی (ره) و روحیه انسان دوستانه امام خمینی(ره).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود

وبینار سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود