مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-03سياسي

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در بقاع متبرکه مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد.

- برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در بقاع متبرکه مازندران ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکریم که شخصیت بزرگی همچون امام(ره) را به ما عطا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: امشب و فردا در بیش از 200 امامزاده و بقاع متبرکه مازندران مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد برگزار خواهد شد.

حیدری افزود: حضرت امام راحل ولی فقیه و رهبر سیاسی در جهان اسلام است، لذا همه فعالان سیاسی و فرهنگی که می خواهند بر اساس موازین انسانی و اسلامی کار کنند، لازم است رهنمودهای امام خامنه ای (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در بقاع متبرکه مازندران

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در بقاع متبرکه مازندران