مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-20اقتصادي

اشاره جدایی طلبان جنوب یمن به اعلام «حکومت خودمختاری»


جدایی طلبان جنوب یمن که مورد حمایت امارات هستند، به تشدید تنش ها با شورای ریاستی یمن ادامه داده و مجددا به اعلام حکومت خودمختار در استان های جنوبی اشاره کردند.

- جدایی طلبان جنوب یمن که مورد حمایت امارات هستند، به تشدید تنش ها با شورای ریاستی یمن ادامه داده و مجددا به اعلام حکومت خودمختار در استان های جنوبی اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی21، اشاره جدایی طلبان جنوب یمن به اعلام تشکیل حکومت خودگردان در استان های جنوبی در حالی صورت می گیرد که شورای ریاستی یمن مورد حمایت ریاض از شهردار عدن خواست درآمدهای مرکزی شهر را به خزانه بانک مرکزی یمن واریز کند.

احمد لملس، شهردار عدن اخیرا از توقف واریز درآمدهای مالی عدن به حساب بانک مرکزی یمن خبر داد و تأکید کرد که این اقدام در واکنش به سیاست های دولت مستعفی در قبال عدن و ابقای پرونده برق به عنوان ابزاری برای مجازات شهروندان در عدن صورت گرفته است.

شورای ریاستی یمن طی نشستی در ریاض به دولت عدن دستور داد که فرآورده های نفتی را برای شبکه برق در عدن و استان های دیگر برای کاهش مشکلات انسانی شهروندان فراهم کرده و مکانیسم های قانونی را برای عمل به وظایف خود براساس قانون اساسی فعال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره جدایی طلبان جنوب یمن به اعلام «حکومت خودمختاری»

اشاره جدایی طلبان جنوب یمن به اعلام «حکومت خودمختاری»