مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-07اقتصادي

پیشرفت حدود 90 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک


مدیر شرکت آبفای شهرستان آبیک از پیشرفت حدود 90 درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک خبر داد و بر تسریع در تکمیل پروژه از سوی سرمایه گذار با توجه به پیگیری مسئولان قضایی تاکید کرد.

- اسماعیل رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به پیشرفت حدود 90 درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک اظهار کرد: سالها پیش برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب به روش Bot قراردادی بین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سرمایه گذار منعقد شده بود که از حدود هشت سال پیش با مشکل مواجه شدند و پروژه در فاز حقوقی قرار گرفت.

وی افزود: سرمایه گذار ادعاهایی داشت و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هم بحث هایی را داشت و پروژه بدون تعیین تکلیف بر روی زمین باقی مانده بود.

مدیر شرکت آبفای شهرستان آبیک ادامه داد: سال گذشته با ورود دستگاه قضایی شهرستان آبیک و تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در دادگستری شهرستان آبیک و پیگیری رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک مشکل پروژه تصفیه خانه فاضلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحیمی اضافه کرد: با ورود مسئولان قضایی شهرستان آبیک به موضوع پروژه تصفیه خانه فاضلاب و همچنین تشکیل جلسات متعدد در محل تصفیه خانه فاضلاب با حضور مسئولان قضایی شهرستان و فرماندار پیشین شهرستان آبیک، اقداماتی در دستور کار قرار گرفت و سرمایه گذار پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت حدود 90 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک

پیشرفت حدود 90 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک