مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-13اقتصادي

90 درصد کودهای کشاورزی یارانه ای در استان همدان تامین و توزیع شد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: توانسته ایم، نزدیک به 90 درصد کودهای کشاورزی یارانه ای در استان را از تولیدات داخلی تامین و توزیع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در راستای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید در هفته ای که به نام هفته جهاد کشاورزی نام گرفته، این همایش آموزشی و ترویجی با حضور تعداد 20 شرکت تولیدی که تعدادی از آنها دانش بنیان هستند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با استقبال مناسب مسئولین، باغداران، کشاورزان، گلخانه داران و کسانی که به نوعی در امر کشاورزی فعالیت دارند، مواجه شد، اظهار کرد: در این همایش، ارتباط مؤثری بین تولیدکننده و مصرف کننده برقرار و محصولات کودی متنوعی نیز عرضه شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: این شرکت، به عنوان مجری طرح خودکفایی کشور در کودهای کشاورزی با تعامل با معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی و مؤسسه تحقیقات خاک و آب، توانست کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی مانند کود آلی فسفاته و کود میکروبی فسفاته به سبد کودی خود اضافه کند که در این نوع همایش ها به جامعه هدف معرفی می شود.

الیاسی از افزایش تولید به عنوان یکی از اقدامات اصلی در مهار تورم و ثبات قیمت ها در حوزه نهاده های کشاورزی خاص و کودهای کشاورزی نام برد و افزود: همایشی که برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کودهای کشاورزی یارانه ای در استان همدان تامین و توزیع شد

90 درصد کودهای کشاورزی یارانه ای در استان همدان تامین و توزیع شد