مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-01اقتصادي

1015 نفر در سیستان و بلوچستان متقاضی دریافت تسهیلات خودمالکی مسکن شدند


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 15 نفر در این استان برای دریافت تسهیلات خود مالکی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل مهدیار در جلسه بررسی وضعیت مسکن ملی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام کنندگان خودمالکین با 967 نفر به شهرستان زاهدان اختصاص دارد، اظهارداشت: در قالب این طرح میزان تسهیلات پرداختی به هر واحدطبق شرایط از قبل تعیین شده 350 میلیون تومان برای مرکز استان و 300 میلیون تومان برای سایر شهرستان ها بوده که براساس پیشرفت فیزیکی طرح در چهار گام به متقاضیان پرداخت می شود.

وی با اعلام اینکه کارمزد این تسهیلات 18 درصد و دوره بازپرداخت آن 20 ساله است، افزود: در این طرح خودمالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ثبت نام برای اخذ تسهیلات خودمالکین در استان همچنان ادامه دارد، افزود: هم استانی های گرامی می توانند در سایت سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس به آدرس https://saman.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1015 نفر در سیستان و بلوچستان متقاضی دریافت تسهیلات خودمالکی مسکن شدند

1015 نفر در سیستان و بلوچستان متقاضی دریافت تسهیلات خودمالکی مسکن شدند